Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 6 september 2017

Kerstkaart - week 36 tevens challenge

Kerstkaartendonderdag in blogland!
Op de blog van 52 weeks to christmas is het tijd voor week 36....deze week heb ik het meteen gecombineerd met de lopende challenge waarin word gevraagd; "maak een labelkaart of gebruik een label op je kaart" en dit is de mijne geworden:



Is het geen superlief plaatje??? Het is een plaatje van een knipvel maar het zou de jongere versie van mijn eigen hondje kunnen zijn 💗

Ik bedank jullie alvast voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze met veel plezier en kom zeker terug om jullie kaartjes te bewonderen!!

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma 

11 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een beauty, zowel het hondje als je kerstkaart met label.
    Fijne dag!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart helemaal top !!
    Bedankt voor je mooie bijdrage bij 52WTC,succes!!
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is super geworden.
    Het hondje staat echt in het middelpunt van de belangstelling ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is heel erg luk Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Wilma,
    het hondje is echt een schatje!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met lieve afbeelding!
    Je borduurkaart van dinsdag is prachtig.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Wat een mooi kaartje,
    en wat heb je die 'bocht' leuk gedaan erop ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief dit kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Wilma. Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt Wilma, het scrappen gaat je goed af.
    Lief plaatje, prachtig afgewerkt, een klasse kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een Prachtige kaart geworden..mooi afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen