Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 13 september 2017

Kerstkaart - week 37

Week 37 en het is weer kerstkaartendonderdag in blogland...op de blog van 52 weeks to christmas is het het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart.
Ik heb de mijne deze week gecombineerd met de challenge op de blog van Knutsels en Kadootjes waar om een easelkaart gevraagd word..









Kon het niet laten om een klein borduurtje te gebruiken 😃

Bedankt alvast voor jullie bezoekjes en de lieve reacties, zeker op kerstkaartendonderdag kan ik me verheugen op zoveel bezoekjes! Natuurlijk kom ik ook terug bij jullie want ik doe zoveel inspiratie bij jullie op, super!!!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma 

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je er weer van gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kerstkaart Wilma, heel mooi met die geborduurde rand!
    Fijne dag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in wit en groen en prachtig afgewerkt met het borduursel! Groetjes, en fijne donderdag! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave easelcard heb je gemaakt, echt prachtig!!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke easelkaart Wilma. Erg leuk om een borduurrandje op je easel te zetten. IK onthou het even! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie easelkaart. Mooi met het borduurwerk en kalendertje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dit kerst easelkaartje Wilma...en dan ook weer met een prachtig borduurtje erop..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart weer Wilma ,dat je dit
    met een mooi borduur rand hebt gedaan ,prachtig
    Mooie combinatie zo van alles , complimenten !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige easelcard heb je gemaakt Wilma,
    wat leuk om het te combineren met een borduurtje..
    groetjes,
    Ans
    p.s. ja klopt, veel napijn, ik moet vandaag weer en nog niet hersteld van dinsdag..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een super leuke easel kerstkaart gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige easelkaart en dan ook nog een mooi borduurpatroontje erbij.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie easelkaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met het borduurtje, past echt bij jou.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie easelcard, Wilma! Leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige easelkaart Wilma, mooi geborduurd!!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gedaan Wilma. Leuk model en mooi geborduurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi Wilma. En zo leuk met het borduurtje er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Wilma, dat klein borduurtje maakt de easelkaart helemaal af hoor! Je kaart is prachtig...Dank je wel dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi deze easelkaart met borduurtje. Leuk ook het plaatje en het kalendertje daarbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi Wilma!
    Alvast een fijn weekend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gecombineerd met het borduurtje Wilma.
    Ik vind je easelkaart prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen