Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 1 september 2017

Koe

Op deze bordotkaart heb ik 2 favoriete hobby's gecombineerd, nl BORduren en DOTten,ik vind dit erg leuk om te doen en het resultaat is meestal erg mooi...;



Deze wil ik mee laten doen op de blog van Hobbywinkel De Egel waar het challenge #40 is met het thema "Boerderij" nou deze koe woont op de boerderij dus is wel geschikt denk ik 😃
En na de tip van Crealientje link ik deze ook op de blog van Scrapping4fun waar je
je favoriete techniek kunt showen (dank Crealientje)

Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze met veel plezier.
Alvast een fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf de combinatie van Borduren en dotten Wilma, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    De koe staat er super mooi bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooohhh, prachtige boerderij kaart!
    Mooie combi van technieken.
    Ik zag net bij scrapping 4 fun dat de challenge Techniek is misschien iets voor deze kaart :)
    Ga nu even naar je kerstkaartje kijken.
    Heel fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, mooie technieken hoor.
    Ik heb nog nooit de combi gemaakt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zou voor mij een grote straf zijn om te moeten hobbydotten.. Maar jij hebt er geen moeite mee en een prachtige kaart gemaakt.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, die combinatie, Wilma. Het is een mooie kaart geworden!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, just lovely for our new challenge on Scrapping4fun. Thanks for sharing. Majda, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is erg leuk Wilma, mooie combinatie. Ik ben niet zo'n fan van dots, die dingen springen overal heen, haha. Fijn weekend. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om dit te combineren. Mooi gedaan.
    Fijn weekend,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om het borduren en het dotten te combineren. Het is een prachtige kaart geworden. Fijn dat je meedoet aan de boerderij challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart weer Wilma!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart wilma. Die kleine stickertjes, dat zou niets zijn voor mij denk ik...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart,Wilma.Prachtig geborduurd leuke combi met de dotjes.

    Groetje,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful card.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed gevonden je BorDotkaart. Je kaartje is prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beatifull card an tehniques. Thank you for joining us over at Scrapping 4 Fun Challenges.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, love the stitching
    Please remember to follow us!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Boerderij' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow, I can't believe you embroidered in the card! It looks amazing! Thanks for joining us at Scrappin4fun challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a unique card. This is my first time seeing something so fabulous... embroidery on card. Thank you for sharing with us at Scrapping4fun challenges. Priya-DT Member

    BeantwoordenVerwijderen