Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 5 september 2017

Vogeltje

Dit prachtige patroon is van Sjaak van Went, gecombineerd met een lief plaatje van Yvonne...supermooi toch?



Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes, een reactie word zeer gewaardeerd 👍

Fijne avond en lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Weer een prachtig borduursel op je kaart, Wilma. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahh, wat een mooi kaartje!
    Met een schattig vogeltje.
    Prachtig geborduurd en Super patroontje.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje Wilma,
    mooi geborduurd en een leuk plaatje, de bloem past er perfect bij.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, Wilma! Mooie combinatie van het borduren met het plaatje!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook gek op de patronen van Sjaak. Mooie kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Wilma.
    Zo'n leuk patroon ...
    en je achtergrondje maakt het helemaal af.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Wilma.Leuk bloemetje erbij en een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wilma , wat een prachtige borduur rand !
    Het plaatje in de midden past er goed bij ,super
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen